Z okazji otwarcia naszego serwisu ogumienia Euromaster Bus-Service, w pierwszych tygodniach otwarcia (do 15.04.2016) wszyscy klienci otrzymają rabat w wysokości 10% na wszystkie usługi wykonywane w serwisie.
Oferujemy Państwu sprzedaż autobusów marki Setra w trzech segmentach: TopClass, ComfortClass oraz MultiClass.
Setra to najnowocześniejsza technologia, bezkonkurencyjny standard komfortu i designu, połączone zawsze w indywidualnie dobrany pakiet.
Nasi fachowcy to najlepsi serwisanci w branży. Dzięki licznym szkoleniom oraz ciągłej praktyce nasza kadra znajdzie rozwiązanie dla wszelkich problemów technicznych związanych z naprawą i obsługą autokarów marki Setra i MercedesBenz.
Bus-Service to synonim doskonałej obsługi w najlepszym wydaniu. Jesteśmy autoryzowanym serwisem OmniPlus dla autobusów Setra i MercedesBenz.
Proponujemy Państwu sprzedaż części zamiennych dla serwisowanych przez nas autobusów oraz ekspresową wysyłkę zakupionych produktów.
Bus-Service, to także jedyny przedstawiciel w Polsce produktów firmy Linnig - Kendrion dla pojazdów użytkowych.
Smaller Default Larger

Powypadkowa naprawa autobusów


 

Dzięki podpisanym przez naszą firmę umowom z towarzystwami ubezpieczeniowymi PZU i Warta, mają Państwo możliwość dokonania wszelkich napraw powypadkowych autobusów w rozliczeniu bezgotówkowym. Jest to szybkie i wygodne dla Państwa rozwiązanie. Po naszej stronie leży przygotowanie kosztorysu oraz pełnej dokumentacji dla ubezpieczyciela, oględziny, zamówienie części, naprawa i płatności. Po zgłoszeniu szkody na etapie analizy merytorycznej szkody gromadzona i analizowana jest dokumentacja pozwalająca na zajęcie stanowiska. Likwidator występuje o odpowiednią dokumentację do organów lub instytucji prowadzących postępowanie.

Dlaczego warto współpracować z Bus-Service?

Większość warsztatów partnerskich po otrzymaniu informacji, że naprawa będzie z polisy współpracującego towarzystwa, od razu może przystąpić do oceny uszkodzeń. Wyniki oględzin, kalkulacja kosztów naprawy i zdjęcia trafiają w trybie on-line, za pośrednictwem specjalnej platformy lub mailem do centrum likwidacji szkód. To rozwiązanie  przyspiesza proces o co najmniej kilkanaście godzin. Co najmniej, bo w przypadku warsztatów współpracujących zwykle nie ma sporów co do sposobu naprawy czy kosztów naprawy, które powodują konieczność, np. dwukrotnej wizyty rzeczoznawcy, w celu przeprowadzenia ponownych oględzin.

Więcej o procedurach dowiecie się Państwo pod adresami PZU i Warty

Kontakt z serwisem

Nie udało Ci się skontaktować z serwisem? Napisz e-mail do Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , który jak najszybciej odpowie na Twoje pytania. 

 

Możesz również zadzwonić pod jeden z numerów telefonu:

(077) 4272226 lub (077) 4439926