Z okazji otwarcia naszego serwisu ogumienia Euromaster Bus-Service, w pierwszych tygodniach otwarcia (do 15.04.2016) wszyscy klienci otrzymają rabat w wysokości 10% na wszystkie usługi wykonywane w serwisie.
Oferujemy Państwu sprzedaż autobusów marki Setra w trzech segmentach: TopClass, ComfortClass oraz MultiClass.
Setra to najnowocześniejsza technologia, bezkonkurencyjny standard komfortu i designu, połączone zawsze w indywidualnie dobrany pakiet.
Nasi fachowcy to najlepsi serwisanci w branży. Dzięki licznym szkoleniom oraz ciągłej praktyce nasza kadra znajdzie rozwiązanie dla wszelkich problemów technicznych związanych z naprawą i obsługą autokarów marki Setra i MercedesBenz.
Bus-Service to synonim doskonałej obsługi w najlepszym wydaniu. Jesteśmy autoryzowanym serwisem OmniPlus dla autobusów Setra i MercedesBenz.
Proponujemy Państwu sprzedaż części zamiennych dla serwisowanych przez nas autobusów oraz ekspresową wysyłkę zakupionych produktów.
Bus-Service, to także jedyny przedstawiciel w Polsce produktów firmy Linnig - Kendrion dla pojazdów użytkowych.
Smaller Default Larger

Kupujemy używany autokar!

Sprzedaż autokarów w głównej mierze opiera się dziś o ogłoszenia on-line. Portale ogłoszeniowe i aukcyjne pełne są najróżniejszych ofert i na dobrą sprawę każdy przewoźnik, niezależnie od swoich możliwości finansowych, znajdzie odpowiedni dla siebie autokar. Sztuką nie jest samo kupno autokaru, sztuką jest kupno dobrego autokaru! Do komisów oraz handlarzy lepiej podchodzić z pewnym dystansem i jeśli nie masz dużej wiedzy z zakresu obsługi i eksploatacji tych pojazdów, na oględziny autokaru lepiej zabrać ze sobą zaufanego mechanika.

Kontrola podwozia, silnika i zawieszenia

Przed jazdą próbną niezbędne są dokładne oględziny. Jeśli możesz, zajrzyj pod autobus i sprawdź stan podwozia pod kątem korozji lub ewentualnych wycieków. Chwilowe „leżakowanie” pod autobusem może odkryć wiele mankamentów i usterek, których nie widać z zewnątrz. Koniecznie skontroluj stan ogumienia oraz okolice silnika pod kątem wycieków i niestandardowych modyfikacji. Uruchom autokar i daj mu chwilę popracować na wolnych obrotach. Wsłuchaj się w jego pracę – nie mogą występować żadne „stuki, puki, piski, trzaski” zarówno podczas pracy na niskich obrotach, jak i w momencie przyspieszania. Poproś sprzedawcę aby dodał trochę gazu zaraz po uruchomieniu silnika. Niedopuszczalne są ciemne bądź białe kłęby dymu wydostające się z rury wydechowej. Może to świadczyć o problemach z turbiną lub przedostawaniem się cieczy chłodzącej do oleju. Naprawa takich usterek jest zwykle bardzo kosztowna. Ponadto przed zakupem warto odwiedzić serwis, który wykona przeglądy techniczny autokaru.

Przejażdżka nikomu nie zaszkodzi

Zalecamy jazdę próbną, jeśli nie na drodze publicznej, to chociaż na terenie komisu. W czasie jazdy możesz sprawdzić jak autokar przyspiesza, hamuje i w jaki sposób zachowuje się podczas pokonywania zakrętów. Sprawdź poprawność działania klimatyzacji, systemów otwierających drzwi i wszystkich elementów elektrycznych. Owszem, używany autokar może mieć pewne mankamenty, ale nie decyduj się na kupno takiego, który ma kilkanaście „drobnych usterek” i wedle słów sprzedawcy, bez problemu usuniesz je w godzinę. Skoro ich usunięcie zajmuje tak mało czasu, to dlaczego samemu tego nie zrobił aby podnieść wartość autokaru? W takiej sytuacji powinna Ci się zaświecić czerwona lampka. A jeśli naprawdę zależy Ci na tym modelu, to nie wahaj się zbijać ceny. Bądź twardym negocjatorem!