Oferujemy Państwu sprzedaż autobusów marki Setra w trzech segmentach: TopClass, ComfortClass oraz MultiClass.
Setra to najnowocześniejsza technologia, bezkonkurencyjny standard komfortu i designu, połączone zawsze w indywidualnie dobrany pakiet.
Nasi fachowcy to najlepsi serwisanci w branży. Dzięki licznym szkoleniom oraz ciągłej praktyce nasza kadra znajdzie rozwiązanie dla wszelkich problemów technicznych związanych z naprawą i obsługą autokarów marki Setra i MercedesBenz.
Bus-Service to synonim doskonałej obsługi w najlepszym wydaniu. Jesteśmy autoryzowanym serwisem OmniPlus dla autobusów Setra i MercedesBenz.
Proponujemy Państwu sprzedaż części zamiennych dla serwisowanych przez nas autobusów oraz ekspresową wysyłkę zakupionych produktów.
Bus-Service, to także jedyny przedstawiciel w Polsce produktów firmy Linnig - Kendrion dla pojazdów użytkowych.
Smaller Default Larger

Dokumenty do pobrania

 

Poniżej zamieszczamy najważniejsze informacje o Bus-Service oraz dokumenty, które możecie Państwo przeglądać lub pobrać na swój komputer.

Bus - Service Sp. z o.o.
ul. Działkowa 6
45-144 Opole

tel.:  +48 77 4272222,
        +48 77 4439922  
fax:  +48 77 4439933

www.bus-service.pl

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

KRS:        00000 762 63
NIP:        754-25-89-352
REGON:   531 537 157

 

Nr konta ING:    39 1050 1504 1000 0022 8114 9050
KREDYT BANK:  86 1500 1575 1215 7006 6796 0000

 

linki do pobrania: 

Bus-Service KRS

Bus-Service NIP

Bus-Service REGON

 

 

Powypadkowa naprawa autobusów


Naprawa powypadkowa autobusów


 Bus-Service to miejsce, w którym kompleksowo zajmujemy się wszystkimi autobusami i autokarami zarówno pod kątem napraw mechanicznych, jak i blacharskich. Prowadzimy naprawy powypadkowe autobusów wszystkich marek. Dysponujemy doskonale wyposażonymi stanowiskami serwisowymi i lakiernią autobusową, w której nakładamy nową powłokę lakierniczą na wszystkie wymienione bądź naprawione elementy poszycia. Dlaczego warto skorzystać z usług naszego serwisu?


Kompleksowe naprawy mechaniczne


Zdarza się, że nawet pozornie niegroźna stłuczka może spowodować poważne uszkodzenia mechaniczne autobusu, szczególnie w przypadku uderzenia czołowego bądź najazdu na jego tył. We współczesnych autobusach europejskich jednostka napędowa zwykle umieszczona jest z tyłu pojazdu, a jej ochronę stanowi niewielkiej grubości pokrywa i zderzak. Mocne uderzenie w pokrywę silnika zwykle wiąże się z uszkodzeniem jego komponentów i osprzętu. Wszystkie mechaniczne naprawy autobusów należy więc poprzedzić dogłębną diagnostyką i określeniem rozległości uszkodzeń. Naprawa powypadkowa autobusów w Opolskim serwisie Bus-Service obejmuje reperację bądź wymianę wszystkich uszkodzonych elementów mechanicznych. Dysponujemy doskonale wyposażonym zapleczem, w którym przechowujemy liczne części zamienne, a brakujące podzespoły sprowadzamy maksymalnie w ciągu doby. W osobnej zakładce szczegółowo opisaliśmy prowadzone w naszym serwisie naprawy blacharskie autobusów.


Współpracujemy z towarzystwami ubezpieczeniowymi PZU i Warta, co oznacza, że w naszym serwisie może zostać wykonana naprawa bezgotówkowa. Zapraszamy do kontaktu, jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą naprawy powypadkowej autobusów lub innego rodzaju profesjonalnymi usługami serwisowymi.

 

Części autobusowe Linnig-Kendrion

Firma LINNING posiada ponad stuletnią tradycję w dostarczaniu wysokiej jakości komponentów dla branży przemysłowej i motoryzacyjnej. Serwis autokarów Bus-Service Sp. z o.o. jest jedynym przedstawicielem firmy LINNIG-KENDRION w Polsce w zakresie sprzedaży i obsługi komercyjnych systemów LINNIG dla pojazdów użytkowych. Zakres asortymentu firmy LINNIG obejmuje części zamienne do autokarów oraz samochodów ciężarowych, a szerszy ogląd produktów grupy Kendrion przedstawia schemat poniżej.


 linnig

 

Mercedes-Benz i SETRA: autobusy – sprzedaż

Dominik Mokrzycki

ul. Działkowa 6, 45-144 Opole 

tel. 00 48 77 5494825

fax 00 48 77 5459825

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

DM

Firma Bus-Service to współcześnie również sprzedaż pojazdów Mercedes-Benz i SETRA. Autobusy tych marek wyróżnia niezawodność, wysoki poziom komfortu i wyposażenie w najnowsze rozwiązania technologiczne. Nie bez powodu są to liderzy rynku w zakresie produkcji autokarów do różnych celów. Różnorodne segmenty pojazdów umożliwiają dobór modelu zgodnego z każdymi wymaganiami i przeznaczeniem. Jako firma prowadząca sprzedaż autobusów SETRA i Mercedes-Benz dysponujemy wiedzą i doświadczeniem pozwalającymi na rzetelne doradztwo w sprawie wyboru rozwiązań zgodnych z Państwa potrzebami.


Komfortowe autokary na sprzedaż – szeroki wybór i profesjonalna obsługa


W naszej ofercie znajdą Państwo różnorodne autobusy na sprzedaż – od modeli idealnych do wykorzystania w zakresie transportu zbiorowego i krótkodystansowego (międzymiastowego) przewozu osób, aż po komfortowe autokary klasy premium, idealnie nadające się do podróży długodystansowych. Wyposażenie w nowoczesne komponenty i podnoszące komfort rozwiązania w połączeniu z przystępnymi cenami sprawia, że autobusy SETRA oraz Mercedes-Benz cieszą się ogromnym uznaniem na całym świecie.


Ponadto oferujemy możliwość personalizacji wielu rozwiązań – począwszy od komponentów technicznych, przez wybór układu siedzeń, aż po wybór dodatkowego wyposażenia wpływającego na wygodę kierowcy i pasażerów. Jednocześnie prowadzony przez nas serwis autobusów sprawia, że możemy zaoferować Państwu kompleksową obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną zakupionych pojazdów. Prowadzimy też sprzedaż części zamiennych do autobusów wielu marek. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.


Prowadzimy sprzedaż autobusów Setra w trzech różnych segmentach:

(kliknij na obrazek)

 

 

 
 TopClass  ComfortClass  MultiClass

Mercedes-Benz i Setra – historia

 1911

Fabryka wozów Karl Kassbohrer, wykorzystując podwozie samochodu ciężarowego firmy szwajcarskiej Sauer-Werke buduje swój pierwszy autobus z 28-mioma miejscami siedzącymi do obsługi nowej linii komunikacyjnej pomiędzy miastami Ulm i Wiblingen.

1922

Konstrukcja tego autobusu była stale rozwijana. Pierwsze nowe pojazdy przy ciężarze własnym 4,5 tony dawały możliwość zamontowania 24 foteli dla podróżnych.

 1927

W trakcie procesu tworzenia nowoczesnej fabryki somochodów, dzięki konstruktywnym zmianom powstają ciężkie ramowe samochody osobowe "Autobus - Kabriolet", które były wyposażone w miarę potrzeb, od 10 do 15 miejsc siedzących.

 1929

Pierwszy Autobus-Kassbohrer dzięki całkowicie spawanej konstrukcji stalowej z wąskimi słupkami okien, z nowoczesnym dachem, ze sklepieniem szklanym od tylnej fasady aż do otwatrego dachu rozsuwanego, staje się symbolem nowej generacji autobusów podróżnych.

 1932

"Srebrny Ptak" i "Alpejski Express" - tak nazywają się ośmio- i dziesięciorzędowe autokary firmy Kassbohrer, w których na początku lat trzydziestych zaproponowano opływową linię nadwozia.

 1935

Wraz z powstaniem nowych połączeń autostradowych pomiędzy Berlinem a innymi większymi miastami Niemiec, postępował proces powstawania szybkich autokarów firmy Kassbohrer posiadających takie ukształtowanie nadwozia, które zapewniało im najmniejsze opory powietrza.

 1936

W końcu lat dwudziestych, dzięki firmie Kassbohrer zasady konstrukcyjne siodła naczepy znalazły swoje miejsce w budowie autobusów. W tym czasie powstał największy autobus tego rodzaju, mogł on przewozić 170-ciu pasażerów.

 1951

Rozpoczyna się nowa era: firma Kassbohrer wprowadza ideę samonośnego sposobu budowy nadwozia. Sposób ten staje się zasadą konstrukcyjną nowoczesnej budowy nadwozia autobusu. 6-ciu mężczyzn bez trudu może udźwignšć szkielet nowej Setry S8, prototypu typoszeregu zbudowanego w systemie zespołowym.

 1952

Powstaje pierwszy autobus przegubowy. W autobusie i dołączonej przegubem wleczonej naczepie może znaleźć miejsce 170-ciu pasażerów.

 1953

W celu lepszego przepływu pasażerów przez drzwi wejściowe i wyjściowe został rozwinięty przez inżynierów firmy Kassboher system drzwi otwieranych na zewnątrz. Dzięki temu wejście i wyjście z autobusu są dostępne dla pasażerów w całej swojej szerokości.

 1955

Nowy typ - setra S6 wyrusza na drogi europy.

 1956

Dzięki nowemu modelowi autobusu liniowego SETRY ST110, stały się osiągalne nawet daleko odległe cele podróży: po raz pierwszy ciężar własny autobusu jest mniejszy od ciężaru użytkowego.

 1958

Po wprowadzeniu typoszeregu 200 Setra - pojedynczy wagon, który okazał się dużym sukcesem, został wprowadzony do służby w USA, autobus przegubowy z wysokim dachem, jako pierwszy w swoim rodzaju na zachodnim kontynencie.

 1963

Autobus Setra S 125, wykonany wzorowo pod względem technicznym i wyposażenia wewnętrznego, stał się wskaznikiem kierunku rozwoju standardowego autobusu liniowego.

 1967

Drugi typoszereg modelu Setry S 200 stał się największym sukcesem programu budowy w krótkiej historii autobusów.

 1976

Następuje trzecia generacja Setry, dzisiejszy typoszereg 200. Wraz z tymi nowymi modelami wprowadzono elektronicznie regulowane przewietrzanie i ogrzewanie pomieszczenia przy pomocy strumieni poprzecznych, nowa zasada wentylacji ogrzewania bez tzw. efektu przeciągu z wyrównaniem temperatury w całym pomieszczeniu.

 1981

Swoją premierę ma Setra S 228 DT, pierwszy piętrowy autobus Kassbohrer. Autobus ten stał się flagowym pojazdem najbardziej znaczących przewoźników Europy.

 1984

Firma Kassbohrer jako pierwszy producent autobusów na świecie wyposaża Setrę seryjnie w system ABS.

 1986

W roku jubileuszowym produkcji autobusów firmy Kassbohrer i 35 lat po wprowadzeniu samonośnego sposobu budowania nadwozia, zakład montażu opuściła 40000 SETRA.

 1990

50-cio tysięczna Setra zjeżdża z linii produkcyjnej.

 1991

Po robiącej duże wrażenie prezentacji w Norymberdze i Ulm, firma Kassbohrer przedstawia swoją nową generacje autobusów podróżnych S 300. Goście z całego świata byli pod wielkim wrażeniem nowego autobusu.

 1992

5-tego października w nowym zakładzie produkcyjnym w Ulm rozpoczęła się oficjalnie seryjna produkcja autobusów Setra S 200 i Setra S 300. Prasa fachowa z całej Europy wybrała generację autobusów S 300 do nagrody "Coach of the year 1993", przy czym autobus ten otrzymał najwyższe wyróżnienie wśród europejskich producentów autobusów.

 1995

"Omnibus" święci swoje 100-ne urodziny. Równocześnie dwa przedsiębiorstwa, posiadające bogate tradycje w budowie autobusów rozpoczęły wspólnie tworzyć swoją przyszłość. 23 lutego 1995 powstała nowa firma - EvoBus GmbH. Pod jednym dachem przedsiębiorstwa specjalizującego się w budowie autobusów, firma Mercedes-benz i Setra w partnerstwie ze wszystkimi towarzyszącymi firmami będa tworzyć nowe perspektywy rozwoju.