Oferujemy Państwu sprzedaż autobusów marki Setra w trzech segmentach: TopClass, ComfortClass oraz MultiClass.
Setra to najnowocześniejsza technologia, bezkonkurencyjny standard komfortu i designu, połączone zawsze w indywidualnie dobrany pakiet.
Nasi fachowcy to najlepsi serwisanci w branży. Dzięki licznym szkoleniom oraz ciągłej praktyce nasza kadra znajdzie rozwiązanie dla wszelkich problemów technicznych związanych z naprawą i obsługą autokarów marki Setra i MercedesBenz.
Bus-Service to synonim doskonałej obsługi w najlepszym wydaniu. Jesteśmy autoryzowanym serwisem OmniPlus dla autobusów Setra i MercedesBenz.
Proponujemy Państwu sprzedaż części zamiennych dla serwisowanych przez nas autobusów oraz ekspresową wysyłkę zakupionych produktów.
Bus-Service, to także jedyny przedstawiciel w Polsce produktów firmy Linnig - Kendrion dla pojazdów użytkowych.
autokar

Doskonały serwis

Nasi fachowcy to najlepsi serwisanci w branży. Dzięki licznym szkoleniom oraz ciągłej praktyce nasza kadra znajdzie rozwiązanie dla wszelkich problemów technicznych związanych z naprawą i obsługą autokarów marki Setra i MercedesBenz.

więcej
przełęcz

Sprzedaż autobusów

Bus-centrum to autoryzowany partner EvoBus. Dokonujemy jednych z największych transferów autobusów tej marki do naszego kraju, min. w ramach Euro2012.

więcej
silnik autokaru

Części zamienne

W bieżącej sprzedaży oferujemy Państwu około 3. tysięcy części zamiennych do autokarów marki Setra i MercedesBenz. Możecie Państwo liczyć również na fachową pomoc naszych doradców.

 więcej

Smaller Default Larger

Sprzedaż i naprawa autobusów w Opolu i Olsztynie | Bus-Service

serw

Serwis autobusów SETRA i Mercedes-Benz – OMNIplus

OMNIplus to profesjonalna, największa w Europie sieć serwisowa autobusów SETRA i Mercedes-Benz. Nasz warsztat, jako partner OMNIplus, świadczy ustandaryzowane usługi z zakresu naprawy, diagnostyki i dostarczenia części do autokarów Mercedes-Benz oraz Setra. W naszym magazynie znajduje się stale ponad 3000 części zamiennych do autobusów! Brakujące części zamienne dostarczamy do serwisu maksymalnie w 24h. Przewoźnicy korzystający z abonamentu serwisowego mogą liczyć na całodobową pomoc serwisową. Oferujemy Państwu następujące opcje umowy serwisowej OMNIplus:
 
• Pakiet obsługowo-przeglądowy obejmujący swoim zakresem tylko przeglądy okresowe autobusów z użyciem wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych.
Standardowa umowa serwisowa zawierająca przeglądy okresowe oraz naprawy autobusów.
• Rozszerzona umowa serwisowa, dostosowana do indywidualnych potrzeb Klienta wzbogacająca zakres świadczonych usług serwisowych o dodatkowe składniki (np. możliwość bezgotówkowego rozliczania usług serwisowych wykonywanych na terenie całej Europy).
• Umowa serwisowa ze zmienną stawką raty miesięcznej.

Serwis autokarów w Opolu – Kontakt

Szukasz sprawdzonego serwisu autokarów w Opolu? Zapraszamy do Bus-Service! Specjalizujemy się w mechanice autobusowej, naprawach blacharskich i lakierniczych. W naszym serwisie możesz liczyć na kompleksową, profesjonalną obsługę w zakresie napraw i diagnostyki autobusów. Dysponujemy nowoczesnymi interfejsami diagnostycznymi, narzędziami i maszynami do obsługi ogumienia. Ponadto prowadzimy sprzedaż autobusów SETRA i Mercedes-Benz. Dostarczamy też części zamienne do autobusów. Z naszej atrakcyjnej oferty mogą też skorzystać mieszkańcy Olsztyna – znajduje się tam nasz oddział!

  

Bus - Service Sp. z o.o.

ul. Działkowa 6

45-144 Opole

tel.:  +48 77 549 48 90

       +48 77 545 98 90 

            

fax:  +48 77 549 48 20

 

 

 

Bus - Service Olsztyn

Kaplityny 28

11-010 Barczewo

tel.:  +48 89 67 88 550

fax:  +48 89 67 88 555               

 

Dział

   

Wybrane adresy e-mail

Nr telefonu

Nr wew.

Sekretariat

(077) 5494890

890

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Dział sprzedaży autobusów

(077) 5494825

825

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Mistrz stacji obsługi

(077) 5494828

828

-

Dział techniczny

(077) 5494819

819

-

Dział sprzedaży części

(077) 5494811

(077) 5494812

(077) 5494813

811

812

813

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Obsługa klienta

(077) 5494818

818

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Księgowość

(077) 5494831

(077) 5494832

077) 5494833

077) 5494834

831

832

833

834

-

 

Całodobowy numer serwisowy: 

EvoBus 24h Service 0080040204020 lub  + 48 22 3544003

 


Wyświetl większą mapę

 

 1911

Fabryka wozów Karl Kassbohrer, wykorzystując podwozie samochodu ciężarowego firmy szwajcarskiej Sauer-Werke buduje swój pierwszy autobus z 28-mioma miejscami siedzącymi do obsługi nowej linii komunikacyjnej pomiędzy miastami Ulm i Wiblingen.

1922

Konstrukcja tego autobusu była stale rozwijana. Pierwsze nowe pojazdy przy ciężarze własnym 4,5 tony dawały możliwość zamontowania 24 foteli dla podróżnych.

 1927

W trakcie procesu tworzenia nowoczesnej fabryki somochodów, dzięki konstruktywnym zmianom powstają ciężkie ramowe samochody osobowe "Autobus - Kabriolet", które były wyposażone w miarę potrzeb, od 10 do 15 miejsc siedzących.

 1929

Pierwszy Autobus-Kassbohrer dzięki całkowicie spawanej konstrukcji stalowej z wąskimi słupkami okien, z nowoczesnym dachem, ze sklepieniem szklanym od tylnej fasady aż do otwatrego dachu rozsuwanego, staje się symbolem nowej generacji autobusów podróżnych.

 1932

"Srebrny Ptak" i "Alpejski Express" - tak nazywają się ośmio- i dziesięciorzędowe autokary firmy Kassbohrer, w których na początku lat trzydziestych zaproponowano opływową linię nadwozia.

 1935

Wraz z powstaniem nowych połączeń autostradowych pomiędzy Berlinem a innymi większymi miastami Niemiec, postępował proces powstawania szybkich autokarów firmy Kassbohrer posiadających takie ukształtowanie nadwozia, które zapewniało im najmniejsze opory powietrza.

 1936

W końcu lat dwudziestych, dzięki firmie Kassbohrer zasady konstrukcyjne siodła naczepy znalazły swoje miejsce w budowie autobusów. W tym czasie powstał największy autobus tego rodzaju, mogł on przewozić 170-ciu pasażerów.

 1951

Rozpoczyna się nowa era: firma Kassbohrer wprowadza ideę samonośnego sposobu budowy nadwozia. Sposób ten staje się zasadą konstrukcyjną nowoczesnej budowy nadwozia autobusu. 6-ciu mężczyzn bez trudu może udźwignšć szkielet nowej Setry S8, prototypu typoszeregu zbudowanego w systemie zespołowym.

 1952

Powstaje pierwszy autobus przegubowy. W autobusie i dołączonej przegubem wleczonej naczepie może znaleźć miejsce 170-ciu pasażerów.

 1953

W celu lepszego przepływu pasażerów przez drzwi wejściowe i wyjściowe został rozwinięty przez inżynierów firmy Kassboher system drzwi otwieranych na zewnątrz. Dzięki temu wejście i wyjście z autobusu są dostępne dla pasażerów w całej swojej szerokości.

 1955

Nowy typ - setra S6 wyrusza na drogi europy.

 1956

Dzięki nowemu modelowi autobusu liniowego SETRY ST110, stały się osiągalne nawet daleko odległe cele podróży: po raz pierwszy ciężar własny autobusu jest mniejszy od ciężaru użytkowego.

 1958

Po wprowadzeniu typoszeregu 200 Setra - pojedynczy wagon, który okazał się dużym sukcesem, został wprowadzony do służby w USA, autobus przegubowy z wysokim dachem, jako pierwszy w swoim rodzaju na zachodnim kontynencie.

 1963

Autobus Setra S 125, wykonany wzorowo pod względem technicznym i wyposażenia wewnętrznego, stał się wskaznikiem kierunku rozwoju standardowego autobusu liniowego.

 1967

Drugi typoszereg modelu Setry S 200 stał się największym sukcesem programu budowy w krótkiej historii autobusów.

 1976

Następuje trzecia generacja Setry, dzisiejszy typoszereg 200. Wraz z tymi nowymi modelami wprowadzono elektronicznie regulowane przewietrzanie i ogrzewanie pomieszczenia przy pomocy strumieni poprzecznych, nowa zasada wentylacji ogrzewania bez tzw. efektu przeciągu z wyrównaniem temperatury w całym pomieszczeniu.

 1981

Swoją premierę ma Setra S 228 DT, pierwszy piętrowy autobus Kassbohrer. Autobus ten stał się flagowym pojazdem najbardziej znaczących przewoźników Europy.

 1984

Firma Kassbohrer jako pierwszy producent autobusów na świecie wyposaża Setrę seryjnie w system ABS.

 1986

W roku jubileuszowym produkcji autobusów firmy Kassbohrer i 35 lat po wprowadzeniu samonośnego sposobu budowania nadwozia, zakład montażu opuściła 40000 SETRA.

 1990

50-cio tysięczna Setra zjeżdża z linii produkcyjnej.

 1991

Po robiącej duże wrażenie prezentacji w Norymberdze i Ulm, firma Kassbohrer przedstawia swoją nową generacje autobusów podróżnych S 300. Goście z całego świata byli pod wielkim wrażeniem nowego autobusu.

 1992

5-tego października w nowym zakładzie produkcyjnym w Ulm rozpoczęła się oficjalnie seryjna produkcja autobusów Setra S 200 i Setra S 300. Prasa fachowa z całej Europy wybrała generację autobusów S 300 do nagrody "Coach of the year 1993", przy czym autobus ten otrzymał najwyższe wyróżnienie wśród europejskich producentów autobusów.

 1995

"Omnibus" święci swoje 100-ne urodziny. Równocześnie dwa przedsiębiorstwa, posiadające bogate tradycje w budowie autobusów rozpoczęły wspólnie tworzyć swoją przyszłość. 23 lutego 1995 powstała nowa firma - EvoBus GmbH. Pod jednym dachem przedsiębiorstwa specjalizującego się w budowie autobusów, firma Mercedes-benz i Setra w partnerstwie ze wszystkimi towarzyszącymi firmami będa tworzyć nowe perspektywy rozwoju.

Szybki kontakt

 

 

Bus - Service Sp. z o.o.

adres:       ul. Działkowa 6

                45-144 Opole

tel.:          +48 77 4439900, +48 77 4439922, +48 77 4272222; 

fax:          +48 77 4439933